بهترین دستور العمل ها برای آخرین لحظه جشن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 25 آبان 1398
بازدید : 235
نویسنده : عماد


1. سینه بوقلمون بوقلمون

بوقلمون شکرگذاری شما در کمتر از 2 ساعت آماده ، کباب شده و آماده است. takestu2tango می گوید: "تهیه آسان ، بسیار مناسب برای شام ، باقیمانده و ساندویچ".

۲۸۵۱/۵۰۰۰
2. سینه های زغال اخته بوقلمون

شما هر سینه بوقلمون پروانه ای را با حبه های خرد شده و زغال اخته های خشک پاشیده و آنها را به صورت محکم و به سبک ژلهرول می ریزید. استر نلسون می گوید: "من اینها را یک بار برای یک مهمانی شام تعطیل درست کردم و آنها آنقدر ضربه ای بودند که من به جای کل بوقلمون ، آنها را برای شکرگذاری شروع کردم."
سینه های زغال اخته بوقلمون
عکس توسط lutzflcat
3. سیب زمینی پوره اساسی

سیب زمینی ها را با کره و شیر گرم شده رنده می کنیم تا در حدود 30 دقیقه سیب زمینی پوره شده ایجاد شود. اسمی ویلیامز می گوید: "ساده و خوشمزه است." "اگر عاشق سیب زمینی پوره خوب و قدیمی هستید ، این دستور العمل مناسب است."
سیب زمینی پوره اساسی
عکس توسط lutzflcat
4. کاسه سیب زمینی شیرین آسان

ساده و خوشمزه ، این نسخه ساده از کاساب سیب زمینی شیرین با مارشمالو کلاسیک در ظرف کمی بیش از یک ساعت آماده است. الن می گوید: "من نیمی از آن را با تکه های خرد شده و نیمی از آن را با تیره مینیاتورها پوشاندم." "همه آن را دوست داشتند."
سیب زمینی شیرین سیب زمینی آسان
عکس نوشته My Hot Southern Mess
5. آسان ترین مواد غذایی سوسیس

چاشنی ساده در حدود 25 دقیقه. "این هک در وسایل بسته بندی بسیار آسان است اما بسیار خوب است که میهمانان شما فکر می کنند شما آن را از ابتدا ساخته اید!" می گوید fabeveryday. "سوسیس زمینی با مریم گلی یک طعم و مزه به خصوص زیبا می بخشد ، اما می توانید این کار را با هر نوع سوسیس صبحانه خفیف درست کنید."
ساده ترین مواد غذایی سوسیس
عکس توسط fabeveryday
6. لوبیای سبز آسان باغ

انتخاب عالی لحظه آخری ، این لوبیا های سبز ساده فقط در 20 دقیقه آماده هستند. mrsmiz می گوید: "این یک روش ساده و طعم آور برای پوشیدن لوبیا های ساده بخارپز برای یک غذای جانبی آسان است که در حالی که شما بقیه وعده های غذایی را در کنار هم قرار می دهید ، خود را طبخ می کند."
لوبیای سبز آسان باغ
عکس توسط pomplemousse
7. سس زغال اخته تازه

سس زغال اخته در 20 دقیقه! فرانکو گفت: "ساده اما بسیار خوب". وی گفت: "این 50 سال است که برای خانواده ام تلاوت کرده ام ، اما خیلی ساده نیست که من آن را دستور LOL می نامم. این یک چاشنی است که ما از بوقلمون استفاده می کنیم و هنگام شکرگذاری می پوشیم. من به خصوص آن را دوست دارم بیش از پانسمان مریم گلی باشد. این عطر و ادب و کمی شور است ، این دو یک دسته کوچک موسیقی جاز عالی هستند. "
سس زغال اخته تازه
عکس با پخت نانا
8. پای کوچک ماسه جنوبی

اسكانكودگ می گوید: "این كیف های مینی كیفی خوشمزه و پر از پاشنه برای تعطیلات یا یک دسر آسان و ظریف هر زمان عالی هستند". "شربت ذرت سبک به شما این امکان را می دهد تا به دلیل اینکه شیرینی های شیرین را غافلگیر می کند ، درخشش خوبی داشته باشد. اگر دوست دارید ، با بستنی وانیلی گرم یا سرد سرو کنید."
پای کوچک ماسه جنوبی
عکس توسط Sugarplum
9. بهترین پودینگ موز

این دسر باورنکردنی فقط در 25 دقیقه آماده است! پودینگ وانیلی فوری با شیر تغلیظ شده ، عصاره وانیل و شلاق زدن در ترکیب قرار می گیرد. شما به سادگی پودینگ خامه ای را با ویفرهای وانیلی و موزهای خرد شده را درون یک کاسه سرو شیشه ای لایه می کنید. کنت استروتور می گوید: "بهترین پودینگ موز پختنی نیست که تاکنون پیدا کنید."
 



:: برچسب‌ها: غذا , آشپزی , اشپزی , کیک ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com